بانک محتوای الکترونیکی

بانک محتوای الکترونیکی

محتواهای این وبلاگ توسط همکاران شرکت کننده در دوره ی مجازی تولید محتوای الکترونیکی تولید شده است.
بانک محتوای الکترونیکی

بانک محتوای الکترونیکی

محتواهای این وبلاگ توسط همکاران شرکت کننده در دوره ی مجازی تولید محتوای الکترونیکی تولید شده است.

آموزش کامل نماز - سوم ابتدایی

محتوای شماره ی 58:

نام محتوا: آموزش کامل نماز - سوم ابتدایی و سایر پایه ها در صورت لزوم

فرمت:  SWF - برای اجرای این فرمت نیاز به برنامه ی فلش پلیر می باشد.

حجم فایل:  30 مگابایت

سازنده: ندا دشتی - استان خوزستان، شهرستان اهواز

(جا دارد از خانم دشتی بخاطر زحمات شبانه روزی شان در ساخت این محتوای کامل تقدیر و تشکر نمایم - هم اکنون محتوای مشابه در بازار با قیمت 10 هزار تومان بفروش می رسد)

برای دانلود به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

 

دانلود از سرور پیکوفایل:    دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
قلب شکسته چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 15:44

سلام
کارتون عالیه عزیز
میشه یه لطف کنی واسه فلش زیر کد بنویسی. لازمش دارم
ممنون

http://s6.picofile.com/file/8212319826/chek.fla.html

سلام
لطف کنید برای هماهنگی بیشتر ایمیل کنید.
moghanaraz@yahoo.com

حیدری آموزگارپایه دوم جمعه 17 مهر 1394 ساعت 12:16

سلام خانم دشتی بزرگوار من از آموزش نماز استفاده کردم واز شما کمال تشکر دارم از خدای مهربان خیر دنیا وآخرت را برای شما خواهانم

رامین کسرائی یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 12:06

با عرض سلام و ادب حضور شما همکار گرامی -- بنده از اعضای گروه های آموزشی ، همچنین داور و مدرس و عضو کمیته کیفیت بخشی به طرح جابر بن حیان در استان کرمانشاه هستم . در صورت تمایل شما ، بنده مایل به اشتراک گذاشتن اطلاعات در این زمینه جهت استفاده از تجارب یکدیگر در بالابردن کیفیت این طرح هستم . تلفن همراه 09182771548 ( دانش آموزان سراسر کشور می توانند سئوالات خود را با این شماره همراه مطرح کنند )

مهدی چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 13:01

با سلام
اگه کانال تلگرام دارید ادرسش برام ارسال کنید تا عضو بشم استفاده کنم
ممنون

سلام
@yadeghar_iran
@amozeshe_ebtedayi

زهرا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 20:18

نمونه محتوای الکترونیکی درس ریاضی دوم

معلم جوان سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 20:43

سلام وعرض ادب
برنامتون حرف نداره خیلی عالی وخوبه
خداخیرتون بده تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد